Upp och hoppa, fruktsoppa


Har haft den bästa natten på flera dagar, men sova riktigt länge går forfarande inte. Min vän hostan förstör det väldigt effektivt måste jag säga. Så nu är jag uppe och äter en delikat frukost bestående av icas fruktsoppa, penicillin och världens godaste hemmagjorda bröd (seriöst måste ni testa det. Det är gott, känns hyffsat nyttigt, är saftigt även efter att det varit fryst, man behöver inte lägga pengar på pålägg och håller sig gott och fräscht flera dagar i skåpet). Till det har jag fått lov at sjukanmäla mig även denna vecka, alltför att få vara hemma och ha tråkigt några dagar till. Men idag har jag i alla fall lite roliga saker att fixa med. Ni ska få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0