Resurrection


Jani. Long time no see. Det som hänt sedan sist var att mina hockey/bäbismage-cravings tog över förnuftet och jag åkte till Leksand för att se laget förlora och känna små pojkfötter sparka. Dock gav väl febern aldrig helt med sig och en hosta började spöka i typ torsdags. Igår genomförde jag sedan Lidingö tjejlopp och slutförde den förbannade klassikern. Jag gick hela loppet så speciellt kul var det icke. Men det blev i alla fall gjort.

Som ett brev på posten har jag sedan inte sovit en blund inatt och vaknade imorse med feber för nionde dagen i rad - så idag blev det doktorn. Och när hon kommer in i rummet efter mitt blodprov och snällt meddelar att du har en rätt rejält hög sänka på 82 (skulle tydligen ligga under 8) och konstaterade sedan att jag andades orent i lungorna så slutade det besöket med pencillinkur och hostmedicin (praise the lord). Tydligen på den absoluta gränsen till lunginflammation.

Men nu ser vi framåt. Första pencillintabletterna ligger och gottar sig med äppelkräm i magen och hostmedicinen är från och med nu min allra bästa vän så nu kan det inte bli annat än bättre. Men först ska jag sova, sova och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0