US of A


Jag gav er och några miljarder kineser ett löfte i början av året, att åka till Kina under 2011. Det blev bara en liten miss med det löftet, att jag aldrig fick hon jag skulle besöka att lova att hålla sig på mattan. För nu ska hon nämligen få en liten mini-version av sig själv och hennes fantastiska karl. Och jag vill kanske inte aspirera på att vara lika lycklig som föräldrarna to be, men det är för sjutton inte långt ifrån. Men kontentan av detta är att min kära vän kommer befinna sig i Sverige när vi skulle åka dit och hon har ålagts reseförbud av mig för den aktuella tidsperioden. Därav blir det inget Kina denna gång, utan senare när vi kan åka dit och skämma bort bäbis.

Istället blir det nu en road trip längs Kaliforniens kust och en dag stresshopping i New York. Igår beställdes så biljetterna. Så nu är det bara en förbannad massa planering kvar. I Kina hade vi sällskap av en reseledare, men så blir det ju inte riktigt nu. Därför kära vänner, har ni några tips eller någonting att komma med - TELL ME.

Kommentarer
Postat av: tess

faaan vad kul!!!:) så jävla avis! hur ser upplägget ut? san fransisco hyra bil? åka neråt? sluta i vegas alltså. däremellan ingen tidplan? några särskilda grejer ni ska göra? vad vill du liksom ha tips på? haha:) puss! ps. om det inte blir nåt annat typ tjejhelg eller nåt, ska jag komma ner till dig sista helgen i maj?:)

2011-05-08 @ 17:02:33
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjopp tjopp

2011-05-08 @ 22:36:56
Postat av: test

test

2011-05-09 @ 06:58:01
Postat av: M

2011-05-10 @ 16:24:25
Postat av: Mariah

Skit också. Jag som föreslagit på fejjan om tranåshelg sista helgen i maj. :-/ Men det va inte det jag skulle skriva egentligen. Vad jag skulle skriva var att jag är super duper mega avis på att ni ska till staterna. Jag vill OXÅ!!! Kan du inte hitta nån yttepytte liten plats i väskan o packa ner mig??? Pleeeease!

2011-05-10 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0