2011

Jag sportar erhört innovativ rubriksättning dagen till ära. Anar att jag är ensam om den idag.

Men nu är det faktiskt 2011. För varje år som går så blir jag mer och mer fast med känslan om att vi lever i en science fiction-film. Det låter inte som riktiga årtal på något sätt. '2011, året då den första flygande bilen kom' känns på något sätt mer rätt än '2011, året då jag nästa (i alla fall) kommer bli klar med min utbildning'. Men men, det är väl bara att ta det som det är.

Sammanfatta 2010 känner jag inte att jag är så sugen på. Det är ju bara att läsa bloggen så får ni se vad som hänt. Däremot ska jag ta lite tid i anspråk (närmare bestämt tiden det tar för Fredda att gå på toa, för sen ska vi titta på Solsidan) och blicka in i 2011 för att se vad som händer.

Först och främst kommer jag nog fortsätta med mitt klagande över studierna. Dels för att ni annars inte skulle känna igen mig och dels eftersom det är pretty much allt som händer hos mig. Men jag kommer i alla fall slutföra min Linköpingsutbildning - och det är väl inte fy skam. Sen ska jag ta och inhandla en kamera och lära mig hantera den. Men först måste jag börja spara pengar. Fast huvudmålet för året är ändå att äntligen ta sig till Kina. Så är det bara. Vi ska dit och jag SKA turistposa på muren. Det är ett löfte.

Sen får vi se vad som händer. Hur som helst ska vi här hemma och alla ni där ute ha ett förbannat bra 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0