Välpackat

Glada som nyutsprungna hjortron har vi nu fått kameran (fast det kan hända att jag är aningen mer exalterad än herrn i hushållet som mest sitter och tittar på filmer från någon rymdfärja). Makalöst så smidigt det gick, stort tack (igen) Emma! Jag fick förvarningar om att den skulle vara välpackad, och det kan man säga att den var. Men inget ont om det, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, så efter fem slitiga minuter med saxen i högsta hugg fick jag upp paketet och fick tag på kameran. Jippi! Och hel verkar den vara också. Nästa vecka blir det sälen med svärfamiljen och jag anar vad jag kommer sysselsätta mig med stor del av tiden.


Nu ska här köpas bok och plöjas internet så jag kan lära mig. Det är ju lätt att jämföra med förra ägarens bilder, så man kan ju känna lite press :)

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Haha, va skönt att du fick upp den! Vad glad jag blir att den kom fram hel och att du är så glad. Den har ju ett sentimentalt värde på något sätt eftersom det är den finaste, bästa födelsedagspresenten jag någonsin fått och den öppnade ju en helt ny värld för mig. Så jag känner mig otroligt glad över att den hamnat i så tacksamma händer.

2011-03-10 @ 21:59:26
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma Andersson

Du förresten, du skulle till Söderköping i helgen? Min mamma bor ju faktiskt där, så om du vill så kan du få kvittot (som du behöver om du skulle behöva utnyttja Mediamarkts femårsgaranti nångång) redan till helgen. Säg till isåfall så styr jag upp det, annars har min mamma lovat att skicka kvittot till dig per post, vilket som funkar bra.

2011-03-10 @ 22:01:46
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: MBip

Hej! Det är jag som är mamman i Söderköping. Om du mejlar mig så kan du få mitt tfn-nr. Du kan ju då slå en signal när du är i trakterna så kan du få kvittot eller så mejlar du din adress så skickar jag det. Jättekul att du blev så glad : )

2011-03-11 @ 00:07:00
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0