Träningsvärk från..

Okej, jag är medveten om att mina bröstmuskler börjar konspirera mot mig den sekunden jag börjar tänka på att utsätta dem för ett träningspass. Men det här är bara löjligt. Vaknade i natt med en sprängande smärta i vänsterbröst utan att förstå någonting. Imorse fick jag svaret, sträcker jag armen rakt ut åt sidan går nog muskeln sönder och lämnar helt enkelt kvar smärta. Om jag skulle vara med i en film där jag skall möta någon på en flygplats och komma springande med öppna armar - hade jag fått säga upp mig kan vi konstatera. Fredda snackar nåt om inflamerade muskelfästen, jag snackar synd-om-mig.

Så jag skrotar idén med att konka 299 kg böcker till skolan idag och stannar helt enkelt hemma. Planerar att skriva samtidigt som jag ämnar plöja tv8:s hela tablå i god hemmafru-anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0