Min "stil"

Var en sväng i några affärer idag och jag satte Fredda på att säga vad jag skulle testa. Efter två minuter i provhytten såg jag ut som - han. Jag kan känna att det inte riktigt håller i längden. I övrigt är jag lost, totalt. Jag har en stil-kris och ojar mig vareviga morgon över garderobens skrala (eller kanske inte skrala, men tråkiga) innehåll. Så nu ska här organiseras. Här skall nät-fönstershoppas och utarbetas en plan för vad jag min nya basgarderob skall innehålla. Om sisådär 50 löner kommer ni se en ny Johanna. Be aware.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har ju precis samma problem... Mitt senaste problem är även att jag inte hittar något när jag försöker shoppa. Frustrerande! Kan du fixa en sån där plan till mig också kanske? Tack för senast förresten! Kram

2011-03-27 @ 23:02:27
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0