Köpslag

Jag sitter i soffan och laddar. Jag ska ner till förrådet. Efter evancerat köpslående mellan mig och karln där matlagning, diskning, tvättning och ett förrådsbesök var det som skulle redas ut anser jag mig ändå som vinnare då jag slapp tvättstugan. Men ändå, jag ska ta mig ner till förrådet som gud glömde. Och inte nog med att jag bara ska dit. Jag skall addera vinterjackor och datakartong till infernot där nere, samtidigt som jag skall fotografera stolar som skall säljas (en ytterligare anledning till att jag åkte dit på det (förutom tvättstugan) är att jag eventuellt har tappat bort tidigare tagna bilder). Och skall stolarna fotograferas lär de först grävas fram. Önska mig lycka till. Vi får väl se om jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0