Där sommaren börjar


Midsommar i all ära men igår invigdes sommaren på riktigt. Allsång på skansen och morden i midsommer på SVT och Johanna satt bänkad, i alla fall för mordmysterierna (allsången hanns inte med, eftersom jag blev desperat efter glass för att fira med och fick springa fort till ok). Jag kan inte räkna alla sommarkvällar jag har spenderat framför tv:n och kommisarie Barnaby medan det aldrig blir mörkt ute så man efteråt kan gå ut i shorts och andas in lite go pollenluft. Ah. Så nu är det enligt traditionen sommar på rktigt och som ett brev på posten vaknade jag imorse med en lätt morgondepression. Vill vara ledig, ligga vid en sjö, läsa en BRA bok och bara vara. Det hela blev sedan inte bättre när jag insåg att min bikini har gått å blivit för stor, och jag inte har råd med ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0