Tricky part


Min mamma befinner sig just nu utomlands på pilgrimsleden mellan Frankrike och Spanien. Hon bokade en flygbiljett, köpte ett par vandringskängor och bar sig av - mer eller mindre. Noll koll och spontan är väl min mamma i ett nötskal. Men när hon skulle ge sig av var hon ändå nervös för EN sak, och det var inte att hon åkte ensam eller inte hade en hembiljett eller att hon inte knappt visste vad hon skulle göra. Nä, det enda hon var nervös över var att hitta rätt flyg på Skavsta. För Skavsta är ju läskigt stort och så.

Lite på samma sätt är Fredda nu vansinnigt nervös inför kvällens resa mot Söderköping. Men han är inte nervös inför att dela E4:an med galna helgtrafikanter som susar fram i 130 eller för att vi riskerar att få göra just detta i ösregn. Nä, han är nervös för att han ska hämta mig på jobbet och således ta sig av nämnda motorväg på rätt ställe, cirka 1 km hemmifrån. Vana Stockholmare som vi är.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är ju värre att hitta rätt i Stockholm än att köra på motorväg... :)

2011-07-01 @ 14:53:38
Postat av: Johanna

Sant Maja, men det är inte direkt in i Sthlm som gäller :)

2011-07-01 @ 15:46:37
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mariah

E det Freddas nya tattoo jag skådar på benet?

2011-07-01 @ 15:56:06
Postat av: Elin

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 01:49:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0