Onsdagslyx


Idag har vi haft vardagslyx till middag. Jag låste in mig i köket och lekte masterchef medan en ovetande och hungrig pojkvän fick hålla sig borta. Och vi kan i efterhand konstatera att den stängda dörren var vettigare än väntat, eftersom det såg ut som hela polisens lager av rökbomber hade gått loss i köket efter att Johanna hade gått lös på fiteringskonsten. Så nu luktar i alla fall bara köket snabbmatsrestaurang. Maten bestod iaf av hamburgare, lite vitlöksbröd, saltgurka och, vad som visade sig vara, världens godaste potatissallad (tack Anna). Nu sitter jag i soffan och spanar fotboll - och är supernervös såklart. Jag höll på och skita på mig i Japan-Tyskland matchen så ni kan ju ana hur jag mår nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men JA! Visst är den helt divine! Sjukt god uppvärmd dagen efter också!

2011-07-13 @ 22:36:08
URL: http://www.tillvaron.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0