Flås


Nu har jag gett mig 17 på att bli av med delar av tonårshullet som got stuck. Nä, men jag vill verkligen komma igång för att i alla fall smörja psyket. Det finns ju inget som slår känslan efter att ha svettats livet ur sig. Sen ska jag ta mig igenom en mil löpning i Lidingöskogarna i september också, kan ju inte skada att ha närmat sig den distansen innan loppet. Så i helgen har det i alla fall blivit tre rundar av varierat slag. Resultat: fyra blåsor och vader som är beredda på att ge upp precis när som helst.

Morgonpromme imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din blogg! Du borde komma över till Tillvaron.se!

2011-07-25 @ 09:06:24
URL: http://www.tillvaron.se/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0