Ett heltidsjobb till


Jag sitter och bråkar med min gamla dator. Den ska säljas till första bästa som erbjuder sig att hämta den och betala en tjuga (hej dryga ut reskassan) men jag vill helst inte att den ska säljas med allt som jag hållt kär i flera år kvar på datorn. Om kungen skulle kunna bli utpressad så ska ni bara veta vad mina bilder skulle kunna medföra, ojoj. Därför har jag nu spenderat två dagar med att försöka tömma skiten. Och jag har inte så mycket att tömma så det egentligen skulle ta två dagar, utan datormakapären är så dålig så den stänger av sig själv om man ger den mer än ett kommando åt gången, alternativt försöker flytta en mapp med fem bilder i, alternativt försöker radera en mapp med två album i. Överhettning säger datordoktorn till pojkvän. Förbannad skit säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0