Nu börjar det närma sig

Dags för packning inför helgens utmaning, tjejvasan. Jag ska åka upp till dalaland redan imorgon på förläger. Ni vet ett sådant där som proffsen sysslar med där de acklimatiserar sig till omgivningarna. Jag har dock dumpat höghöjdsträningen den här gången, starten är ju inte i Sälen så jag tänkte att jag inte skulle riskera för höga blodvärden.

Och nu ska jag som sagt packa. Jag ska släpa med mig skidorna, vilket automatiskt gör resterande packning begränsad. Så hur får man med sig "vanliga kläder" för tre dagar, skidutrustning x2 (hallå, träningsläger), utrustning för hockeymatch x2 (en utomhus och en för det goda sällskapets skull), extra ombyte på grund av hårig katt, dator och böcker för uppsats och en gedigen uppsättning myskläder i en rätt liten väska? Beats me. Förslag mottages gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0