Vad sa doktorn


Mitt besök hos doktorn blev ett sådant där makalöst otajmat besök. Magen skötte sig exemplariskt hela morgonen och någon feber bjöd då rakt inte till när jag var där, vilket slutade med att doktorn gick med på att dubbelkolla för urinvägsinfektion (eftersom jag bönade och bad) och skickade sedan hem mig med de lugnande orden "kanske eventuellt möjligtvis någon form av maginfektion, kan väl hålla i sig i någon dag sådär". Kände mig som sagt som hypokondriker. Men på eftermiddagen började magen strejka igen, så jag är banne mig inte låtsassjuk. Jaja, håller det i sig i flera dagar till skulle jag komma tillbaka, så han var ju inte otrevlig. Så länge går jag igenom en hel värld musik och knaprar finn crisp - och hoppas att lite fibrer ska göra susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0