Vårtecken?

Jag och nacken hängde här hemma hela dagen och blev monsterdeppiga. Jösses så ohälsosamt det är att vara hemma ibland. Så när vi (återigen jag och nacken alltså) skulle möta upp karln på ICA tog vi och gick lite tidigare för att leta vårtecken och försöka se om man kanske kunde få känna en touch av solen på sin bleka hy. Kan inte säga att mitt neighborhood bjöd på enorma vårkänslor direkt, men solen sken mellan husen i alla fall.








Tillslut hittade jag i alla fall lite blommor. Vi bor vid skogskyrkogården (världsarvsmärkt och allt) och där traskade jag in och kände mig fövisso malplacerad med min kamera men glad i hågen över ilte blomster här och var. Vackert är det och humöret gick raka vägen upp i topp. Till det köpte vi jordgubbar, VÅR!

Kommentarer
Postat av: tess

där ligger min farfar begravd! inte varit där på hundra år dock men den är väldans vacker.. jag saknar dig johanna! kommer du upp till dalarna snart?

2011-04-08 @ 10:28:03
URL: http://myfashioncorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0