Ovana

Jag har skaffat mig en dålig vana, den att glömma passerkortet till jobbet. Glömmer jag det blir det först och främst trubbel att ta sig in på jobbet, och när man väl klarat av det så blir det ännu mer trubbel att ta sig in i datorn. Det brukar gå lite olika lång tid innan jag kommer på at jag glömt kortet. Vanligtvis har jag tagit mig en eller två tunnelbanestationer, någon gång har jag tagit mig till jobbet eller som idag när jag tog mig i stort sätt fram till perrongen innan jag kom på't. Då var det bara att vända, två minuter hade jag på mig. Så nu sitter jag här på jobbet, både med passerkort och ett hiskeligt illamående från en högst oönskad löptur sådär på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0