Morning has broken

Tänk att man överlever sådana här nätter också. Alla lägenhetens ventiler står maxöppna, balkongdörren är öppen och sovrumsdörren är mer än öppen men sängen agerar ändå bastu goes överhettad. Till det har jag från och med inatt tyckligen börjat drömma med reklampauser. Inatt var det en raklam om vitfärg som var hetast, eller i alla fall mest frekvent förekommande. Till det den ständiga ångesten (ni har hört om den förut va?). Men nu är jag uppe och redo för att ta tag i den här guds förgätna dagen. Jobb, handledarmöte och AW står på tapeten i tur och ordning. Önska mig väldigt mycket lycka till (med den mittersta, resten bör jag klara).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0