Frisyren



Jag klippte mig ju för några veckor sedan. Efter att man har blivit av med lite hår är man alltid lite skeptiskt (eller i alla fall jag). Håret måste ju "lägga sig" som det så fint heter. Det brukar väl ta en vecka sådär. Men nu har det gått mer än en vecka och jag är banne mig inte nöjd. Det var en gång som detta hände och samma sak har nog hänt igen. Efter en noggrann undersökning har jag kommit fram till att halva håret är lugg och den andra halvan är ... frisyr. Det är en snedfördelning tycker jag, men har inte hittat någon vetenskaplig data på det. Men känslan säger att det blir mycket hårspännen, tofsar, luggflätor och mössor i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0