Hemmagym

Cyklade förbi grannhuset och såg en kille visa upp sina grå, håliga briefs genom fönstret där han stod i tvättstugan och hängde tvätt. Så nu vet jag att en tvättstuga utan insikt står på checklistan när boende skall inköpas senare i livet.

Annars är detta dag två med gymkortsinnehav och jag har redan konstaterat att det var lite pengarna i sjön. Hela den här stan är ju ett enda stort gym. Det blåser motvind var man än cyklar, och hur man än cyklar för den delen. Åt väster, öster, syd, norr, uppför, nerför, framåt och om man på ren jävulskap lessnar och börjar cykla bakåt blåser det banne mig motvind ändå. Stå och trampa i nedförsbackar är det nya svart här på slätten.

Jag har förvisso varit på gymmet två dagar i rad, men blivit bra mycket mer slut av att cykla dit och hem än vad jag blivit av själva träningen. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0