Snörvel snörvel host host

Har varit sjuk hela helgen, vet inte om jag meddelade det. Och när jag är sjuk är det fruktansvärt synd om mig. Ni vet hur killar tror att en förkylning är det värsta man kan råka ut för. De skulle bara testa att vara tillsammans med mig när jag är sjuk. Jag kräver konstant omvårdnad och när jag inte får det "av sig självt" så gnäller jag konstant. Ligger i mitt hörn i soffan och utstöter ljud som inte kan betyda annat än att jag max har två veckor kvar att leva. Men nu är det bättre och allt som är kvar är en konstant huvudvärk. Till min stora förtret har karln också detta symptom, vilket innebär att jag får noll uppmärksamhet för min smärta. Men ibland tittar han på mig med sina snälla ögon och jag tänker att nu, nu är det dags för lite Johannaompyssling. Då kommer ett "men ta en tablett då". Jag ruvar därför nu på min hämnd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0