Tänk positivt

Vi vann inget på bingon igår. Det var ju rätt värdelöst. Men vi lär gå dit igen ändå - nästa sommar! Mer än en gång per år står man faktiskt inte ut med fröken "aaaaawrtåååååån, ettttaaa åttttaa".

Idag är jag trött, igen. Känns som att inläggen varierar något fruktansvärt. Sitter och försöker komma på något att göra och fastnade vid att försöka, med hjälp av tankens kraft, få det att inte regna på lördag. Det skulle underlätta arbetet på det här hotellet avsevärt! Men med tanke på vilken framgång min tankekraft hade vad gäller bingonumren igår lär regnet stå som spön i backen när lördagseftermiddagen kommer. Så jag bör kanske byta arbetsuppgift. Göra en beställning kanske...

Kommentarer
Postat av: tess

2010-08-04 @ 22:22:55
URL: http://tr
Postat av: tess

hahaha, jag äääääälskar hennes röst! den är som en orgasm, mmhmm... nej då. kanske inte.



hallå när åker du? vi måste ses? ska vi samla alla? ska jag göra en tråd på fejjan? what? fast jag är i blge känns det som jag är ljusår bort, haha.

2010-08-04 @ 22:24:26
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0