Jo'rå så att...

Jag ska ju till skolan idag. Som jag sa. Det var ett tag sen sist. Har ni träffat mig, eller på något sätt varit i kontakt med mig på senaste har ni antagligen inte missat mitt tjat om att jag har gått och blivit tjock (de kan inte äta nyttigt fett i Afrika har jag kommit på som en alldeles förträfflig ursäkt). Men jag kan aldrig ha förberett mig på vad som väntade denna dag när jag nu skulle dra på mig skolkläderna igen. Det är ju banne mig inte ett plagg som passar. Och nu menar jag inte sådär "usch så dåligt byxorna satt" eller "fy, tyckte jag verkligen att tvätten på de har jeansen var snygg i november", utan det var mer "vitala organ mår riktigt dåligt" eller "vilka är de extramänniskorna som flyttat in precis ovanför jeanskanten när man tillslut (efter fem minuter) lyckades knäppa knappen?". Nu är det inte så att jag gillar att klaga eller nåt. Jag vet också med mig att jag inte ser ut som en höjdhoppare i kroppen men det här är löjligt.
Jo'rå så att 30 augusti 2010 - nu börjar beach 2011!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hahahahaha! Eller en annan som funkar är; det är för mkt kolesterol i de afrikanska bananerna.....?! hehe. Tack för ett väldigt roande inlägg, jag tycker du e snygg =)

2010-08-30 @ 13:23:10
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0