Multitasking

Jag multitaskar. Och är bitter eftersom min pojkvän (han med skägg) har dragit iväg för något som skulle kunna likna tentafest, eftersom han har skrivit tenta idag. Det jag gör är istället att lyssna på sportradion, titta på live-uppdatering från Leksand-Mor på nätet, titta på tv, leta stipendier att söka, göra stipendieansökningar och laga mat. Den ni. Följd av detta är att jag inte pluggar, men gör jag så mycket annat är jag nästan helt säker på att jag är förlåten.
Men den egentliga anledningen till inlägget är att jag undrar om man ska ta och bli vuxen och faktiskt köpa en ljudbok - för 169 kronor? Detta är en stor fråga för mig (jag ser det nämligen som att bli stor och ansvarsfull) och jag ber er, SNÄLLA, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

innan helgen är slut ska jag vara i ett förhållande. låter de galet? kärleken är galen, jag är galen. tror du att jag lyckas?



kolla in o läs lite dikter o va lite social :)



/Beloni

2009-10-21 @ 20:18:04
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Moa

Hej där^^! Allt bra med dig? =)

Kramar från Mooa!

2009-10-21 @ 20:27:54
URL: http://moamagnussons.blogg.se/
Postat av: rebecca

Goooor det! Sa kan jag fa lana den av dig sen och da kan du ta hyra pa den, och om tillrackligt manga lanar din ljudbok kanske du tom samlat ihop kosing sa du kan kopa en till.....?!

2009-10-22 @ 05:13:38
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0