Fredag

Helg, men inte ledigt. Det ska väl pluggas i helgen också antar jag. Därav fortfarande inget kul att skriva om. Kommer imorgon, ett referat från Jonnas match =)
Annars så köpte jag den där ljudboken, vilket kanske inte var det bästa jag gjort. Försummar inte bara plugget på grund av den där utan till viss del även min pojkvän. Men fjäskade med tacos igår i alla fall.
Funderingar går på att komma hem nästa helg, förhoppningsvis blir det så. Om jag inte får lov att begrava mig själv efter tentan...
Kul inlägg, jättekul. Fint väder har vi i stan också!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är i siljansnäs nästa helg! :)

2009-10-23 @ 22:46:44
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0