Skit också

Jag har missat ansökningsdatumet för Robinsson. Bajs. Jag var ju sjukt peppad. Inte att åka direkt kanske, men att söka. Plus att jag anar att ett effektivare sätt att bli av med innerlåren mina knappast finns. Inget tidigare har ju funkat i alla fall. Hade ju varit kul att veta om man var en tillräckligt intressant person också. Tänker man efter är jag nog inte det, men ändå. Nu blev jag bitter och tar och fixar en till ljudbok att roa mig med. Typiskt!

Alla deltagare i Robinson 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha, skit också! =P

2009-05-27 @ 03:22:37
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: bror

Gissa vem som har sökt då!!

2009-05-28 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0