Ha så trevligt, hoppas det regnar...

Nu ska jag berätta varför jag är en sur, rätt bitter människa för tillfället. ALLA mina vänner befinner sig nu i skolan på fredagspuben. Sen ska de hem till Hanna och äta pizza för att dra vidare till campus och storfest med Petter på schenen. 3000 biljetter eller nåt sånt har jag hört. JAG ska sitta hemma och plugga internredovisning, titta på så ska det låta och tvätta. Sedan ska jag gå upp klockan halvsju imorgon, försöka lära mig det sista och åka för att skriva tenta. Min första skrivning på fem tillfällen. Så jag vet att jag måste. Jag är bara lite sur ändå.

45 kilo tvätt har jag också. Minst. Jag blir deprimerad bara jag öppnar boken jag ska lära mig. På riktigt. Skägg ska också ut kvällen till ära. Och så är jag inte ens godissugen - det hade ju i alla fall varit gott och ynkligt, men nej då.



Kommentarer
Postat av: Pepp

Fan ta dig!!!!

2009-05-08 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0