Skralt i lådan

Herregud vad jag måste tvätta nu. Idag åkte till och med nalle-puh trosorna från 1918 på. Konkurrensen stod mellan ett par lätt vulgära från 60-talet och mormorsmodellen i två storlekar för stora från, i alla fall nån gång på 90-talet - vilket får dem att framstå som knappt tillverkade i sällskapet. På strumpfronten fick jag lov att sätta på mig strumbyxor. Så jag tror jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem. Fast man kan ju åka ner på stan och köpa nytt också. Så slipper man. Men nu ska jag återigen till campuset och härja med mina formler och skit.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tvättar för fullt nu. Och det var verkligen välbehövligt. Varför väntar man alltid in i det sista?

2008-10-22 @ 11:00:21
URL: http://majasofia.blogg.se/
Postat av: johanna...

Om detta ändå vore in i det sista. Men det sista är så längesen så det har kommit ut historska DVD:er om det nu. Och jag fick en tid - på lördag...

2008-10-22 @ 17:19:19
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0