Fredag den 13:e

Det här med att vara själv och vila visade sig vara totalt crap, bullshit, blaha och nånting som någon eremit vid namn typ Rut-Svea Larsson Gamberg-Anderhage måtte ha kommit på - totalt överskattat. Jag har inte ens någon att försöka tvinga att underhålla mig - genom att krypa omkring på alla fyra, titta upp med hundögon och blinka som Dutchess i Aristrocats.
Hittils har jag läst bloggar några gånger, tittat på resor till hela världen, tittat på massa gamla bilder, fått reda på saker i mail som berör (men inte förstör, puh), lyssnat på Escobar (får tacka den söta skäggtypen som förser mig med lite vettig musik emellanåt), tittat på fotboll, ätit ägg, gått på toa (magen ni vet...hmm), läst bok, målat hus (på papper), funderat på att flytta, kommit fram till att jag inte ska flytta, räknat ut att jag får ut massa pengar i augusti, funderat på att ringa Julia (under många timmar), ringt Carro (och pratat med Macke, endast), stört skäggnissen i sthlm, undrat om jag kommer få jobb (Hemköp ej inräknat) när jag blir stor eller inte, önskat att katten var här, nästan köpt en ny katt, varit väldigt nära på att börja plugga, gått på toa igen och nästan somnat en sväng.

Fredag den 13:e är inte alls min nya favortdag. Cmilla har lämnat lite rom i kylskåpet, ska jag eller ska jag inte?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0