Cirkus

Cirkus Stusse fortsätter. Hittils har han på två dygn gått ut 7 gånger och gått in 6 (eftersom han är ute nu). Han har även lyckats bli matad av grannen, skrikit utanför en annan grannes sovrumsfönster klockan innan sex på morgonen, bitit mig, blivit mobbad av fåglar samt tyckt att trappuppgången var ett bra ställe att ligga och sova på. (Japp, husdjur förstör bloggkreativitet).

Vi på två ben som inte har umgåtts med katten så mycket, eftersom han piper vid dörren efter fem minuter inomhus, har gjort ugnspannkaka och jag har idag visat upp en ny underbar sida av mig själv - dans (igår var det ju sång). Nu ska jag ta min tandtråd och göra skäggherren sällskap i sängen och njuta av sovmorgon imorgon. Hade jag variit bitter nu hade jag sagt att man inte blir rik av sovmorgonar, men jag är ju inte det - så jag säger inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0