Blind?

Inatt vaknade jag/blev väckt runt tre. Som vanligt i hemstaden blåste det så rutorna knäppte och ven och inatt lyxade huset till det med knakningar och dunkningar här och var. Antingen hade grannen kommit hem efter en blöt kväll eller så var det väl mitt lilla husspöke igen. Men det var inte det konstigaste. Låg i sängen och var halvblind! Högerögat (den sämre enligt optikern dock) såg jag prima på, men vänsterögat såg allting i fem nyanser mörkare, alltså jag såg knappt nånting i mörkret. Ska det vara så? Undrar om sömnen sover på natten och vänster helt enkelt inte gick med på att vakna av sms och telefonsamtal :P

Snart kommer paret från Tannefors och fikar, och jag har betalat kåravgiften nu, weii.

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack för en trevlig fika! =) Synd att det blev lite kort men vi ses snart igen... Pussa

2008-01-27 @ 18:29:12
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0