funkar varje gång

haha, på med vänner, livet vänder, och johanna somnar om.

kl ett idag bär det av till hultberg för genomgång av de sökande till nya jur6, det kan nog bli ett bra grupp med ungjur vi kan få till. ska bli kul å hänga lite med gänget också, men hjälp...gud måste ha glömt vädret i linköping idag. det blåser nåt så fruktansvärt! Och regnar.... nyss "blåste" två tavlor ner från min fönsterbänk i hallen, så myckert skakade rutan (antar jag, annars var det mitt husspöke som anting var arg och slängde dem i golvet eller hade hett sex med sin spöktjej och behövde få plats att slänga upp henne på). Livrädd blev jag i alla fall! längtar inte efter cykelturen hur som.

Ikväll vet jag inte vad som händer, livet visar väl sig... ska försöka hålla mig ifrån godsaker efter gårdagens bravader med både det ena och det andra - slutade (oundviklig) med magknip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0