blödig

Blev nästan liet blödig i förra inlägget, ett av mina andra personlighetsdrag.

Nu ville jag bara klaga på en sak, vädret i den här förbannade staden. Jag vet, jag har gjort det förut och jag tänker fortsätta. Ut till ryd i sån motvind så jag nästan svimmade, jovisst, var på väg ner i diket ser ni (kanske). Sen cykla hem från ryd i vad antagligen var medvind, men den tänkte man inte på eftersom de som befinner sig i himlen tydligen var lessna och störtjöt allihopa. Jag tror de tittade på Titanic.

Nu är jag kall, blöt och hungrig...och sur. Surprise!

Kommentarer
Postat av: Maja

Någon sorts amerkiansk blandning. Gott och otroligt mättande. =) Ska jag fixa receptet? Det är smarties i också.. Kul att det är hur kakan är som du bryr dig om och inte mitt fall :) Kanske ska sova nu... Eller vad tycker du? Förresten, kanske blir Linköping i April.... Men vi pratar mer om det sen. Saknar dig! Puss Kram

2008-02-26 @ 01:51:03
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0