Värre och värre

Japp, Fia...som jag kliade.

Mina för gårdagen mycket blygsamma utslag har idag samlat sina arméer till ett välförberett försök att skrämma iväg Norge från samma landmassa som Sverige. Enligt ryktet har de i alla fall lyckats åstadkomma en stor spricka som placerat även Kiruna på den "norska" sidan - eftersom Kirunaborna nu längre inte räds att falla ner i gruvan mest. De hoppade med glädje över to the dark and hurtiga sidan vid blotta åsynen av mina beklämmelser. Men jag klandrar dem inte, hade jag kunnat hade jag också gärna hoppat över en spricka bred som stångån, men problemet är att huden (enligt några ganska starka naturlagar) är fäst vid mig - så det hela skulle bara följa med. Jag har därför valt att stanna här, ta en sval dusch och smörja på kortison. Det var vad den snälla damen på sjukvårdsuplysningen föreslog och vem är jag att sätta mig på tvären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0