Stolt

Det första jag gjorde när jag vaknade vara att sprattla allt jag hade med benen för att stolt konstatera att; Nepp, jag har nog ingen träningsvärk. Stoltheten kröp i kroppen! Men sen, halvvägs genom macka nr 2 kröp den fram och nu efter tjugo minuter är jag faktiskt högst osäker på om jag kommer klara av att resa mig upp. Det pulserar i låren, fotlederna håller på att akupunktera sig själva eller nåt och rumpan känns - och när hela den känns, så känns det ganksa mycket på ett stort område skulle man kunna säga.



Den gör ont nu...

Kommentarer
Postat av: Mary

Har du beställt klipptid eller pratat med dom om hon, Carro fortfarande är andraårs elev? Pussa

2008-08-21 @ 18:27:22
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0