Fotboll och party

Nånting hände när jag flyttade tillbaka hit till slätten och det enda som fyller mina dagar numera verkar vara fest och fotboll - vilket verkligen inte var vad jag pysslade med hemma i Dalarna. Träningsvärken som jag tyckte var obehaglig igår har halvt invalidiserat mig idag, och kommer helinvalidisera mig imorgon och på lördag, helt klart. Har alltså varit på träning ikväll med. Skrev på övergångspappren också, blev ganska nöjd med kontraktsinnehållet så jag tackade ja...

Nu blir det lite mat och te framför 10 orsaker att hata dig, som kanal 5 tydligen hade vänligheten att visa ikväll. Lite tända ljus också kanske, så ska jag sova gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0