dålig uppdatering

mycket dålig uppdatering av mig på senaste, det är mycket nu. Eller det är det inte alls...har bara inte blivit så. Jag har inge vettigt över huvudtaget att säga nu heller mer än att jag är lite konfunderad över den här Tokyo Hotel-hysterin som råder. Är det en epidemi som sprider sig bland tjejerna i blogg-världen bara, eller är de nutidens 16-åringars motsvarighet till Backstreet boys på vår tid? I så fall vill jag säga att vi hade bättre smak när vi var små. Backstreet boys var bättre. Fast jag var nog kanske inte så kär i dem ändå. Höll mig till Ace of Bace...haha

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tokyo hotel...... vad har jag missat????
Ngt jag borde ta reda på?
Jag själv är ju så uppdaterad gällande musik så jag laddade hem en cardigans skiva idag.... suck

2008-04-06 @ 15:32:41
Postat av: Mary

Jag vet inte heller vad det är för nått! Explain pleace...!

2008-04-06 @ 19:04:22
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0