Lagens änglar

Igår small det i Linköping. Änglarna invaderade staden, då universitetets (och delar av övriga landets) festelit smalades på årets vitaste fest på NH nere på stan. Det gick jättebra, verkligen, kvällen flöt fint, förutom att efterrätten tog slut (och jag erkänner att det var lite dyrt, men så var det...) och att nåt spex som  också hade sittning där ballade ur och började slåss så våra gäster inte fick komma in på en halvtimme. Det var jätte JÄTTE-dumt... men vi överlevde, och sen var det drag på kvällen.

Såhär kan det se ut när affärsjurister har sittning och sedan festar glatt hela natten...i vitt!



Det var ju detta som var vår grej, det stora att annordna, så nu kan vi bara luta oss tillbaka å njuta. Gå på fest, plugga lite kanske, åka hem kanske man hinner med... De e najs...

Idag (lördag) har jag varit så fruktansvärt trött. Den psykiska stressen man haft sen man blev UngJur släppte, tillsammans med att jag somande halv sju (och vaknade tio) medför en hel del trötthet, tro mig. Ändå sitter jag här nu, halv två..och har inte gått och lagt mig än. Tobbe, Silje och Cmilla är för trevliga. Imorgon ska jag mjukstarta mitt nya seriösa liv som kickar igång på måndag genom att göra sit-ups och läsa rättsfall.

Jag och Julia funderar starkt på Rom 11-15 nov, nån som vill med??

Vill sluta med ett stort tack till Y6 som hjälpte oss igår. TACK!
Ni andra (Jonas, Sune, Cmilla, Hanna, Johanna och Christian) gjorde såklart ett kanonjobb också...


Kommentarer
Postat av: Maja

Festar i vitt och sen har du två kort på er när alla har svart? =)

2007-10-07 @ 12:52:40
URL: http://majasofia.blogg.se
Postat av: Johanna

Men vi festade ju inte. Vi var de jobbande svarta änglarna med vingar=)

2007-10-07 @ 17:26:45
URL: http://jlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0