Nystart


Det är dags för en liten nystart för Johanna. I dryga fyra år har jag nu varit jlu (vilket alltså är en rip off på jLo från miss Lopez, eftersom jag passande nog hade typ matchande initialer och en rätt tilltagen bakdel) och det har varit inget annat än underbart. Men nu är det slut på denna era och jag kommer nu istället befinna mig på tillvaron.se. Adressen till mig är tillvaron.se/johanna och en knapp att klicka på för att komma dit får ni här.

Jag hoppas ni hänger med dit. Någon skillnad i bloggande kommer det inte bli alls. Den enda skillnaden är att det nu kommer finnas en riktig gilla-knapp (varför vår osynliga knapp från detta nu skrotas). Den här bloggen kommer finnas kvar som källmaterial för den som senare vill forska om mig, men något nytt kommer inte hända här. Så let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0