Kvällen är din - upd



Det här programmet som går på tv4 med Martin 'svärmorsdrömmen' Stenmarck där vad som helst kan hända, eller rättare sagt där drömmar går i uppfyllelse. Det programmet har jag bara en åsikt/fråga om, efter att jag inte har sett det. Var har de hittat personerna som ha de drömarna?

För om jag skulle få en hel kväll bara för mig så skulle jag inte vilja spela med herr Wells eller sjunga slager med Jessica Andersson. Jag skulle vilja simma med vilda delfiner i Australien eller sjunga med Beyonce. Jag skulle också kunna nöja mig med att dansa med Beyonce, vill ju inte förstöra alltför mycket. När de fixar en sån show. Då har de min respekt. Fullt ut!

---

Update: Sen tittade jag på klippet när en tioåring fick träffa Justin Bieber. Och grät som om JAG var tio. Nu känner jag mig kluven i min åsikt. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag har också funderat på var dom hittat dom här personerna, känns som att sjunga med Kicki Danielsson inte är nåt som jättemånga vill göra!? Men samtidigt, Justin Beiber, kanske svårslaget för en 10-åring.

2011-05-27 @ 15:47:13
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0