J.Lo.

Jag måste väl erkänna att jag är rätt nöjd med min header. Den representerar någonstans nivån på både bloggen och mig tycker jag. Men nu har jag ju en sjukt bra idé till en ny. Det kanske inte helt är i enlighet med upphovsrättens alla lagar och regler (oklart) men å andra sidan kan jag tänka mig att rättighetsinnehavaren kanske inte tittar in på bloggen så mycket. Namnet på den här bloggen är ju hur som helst en total rip-off på latinodivan Jennifer Lopez smeknamn J.Lo. Anledningen skulle kunna vara att mina initialer liknar hennes men den egentliga anledningen är faktiskt att storleken på våra rumpor är någotsånär likadan (det skiljer dock en del i höjdcentimeter på var den där storleken sitter). Därav undrar jag nu vad ni tycker om detta koncept som bloggintroduktion, självklart med bild på mig (med påfågelfjädrar som ögonfransar och halva kungafamiljens budget i öronen) och med bloggens namn som rubrik? (jag kan även sjunga in min egen variant på Brittans Toxic och slänga upp som länk i ena hörnet).


Hon har för övrigt snott mitt sätt att skriva JL på, som jag införde i första klass på bildlektionen. Vi fick i upppgift att komma på ett sätt att skriva våra initialer på alla våra "verk" och jag skrev exakt så. Så hon kan knappast komma och härja om copyright här inte.

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hahaha!

2011-03-08 @ 22:50:54
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0