It's a beautiful day

Det är väldigt soligt ute. Helt underbart verkligen. Jag har bara ett problem med våren och det är vinden. Alltid när dagarna blir längre, solen syns allt oftare och snön sakta försvinner så börjar det blåsa. Och inte bara en liten lätt puff à la "å vad härligt med lite frisk luft" utan mer stormbyar à la Carolas scen-fläkt. Jag avskyr det. Det slutar alltid med att jag sitter inne och tittar på solen i vindstilla miljö, och således alltid är den som har vitast ansikte på sommaren. Det är det jag sysslar med för tillfället. Jag ska i och för sig snart bege mig till jobbet, men så länge har jag parkerat i soffan. Tittat senaste avsnittet av Glee och blev sådär tom efteråt när jag insåg att det är en hel vecka till nästa. Ätit en smörgås. Nu lyssnar jag på soundtracket till Inception, rekommenderas. En lugn och vindstilla torsdagsmorgon skulle man kunna säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0