För 26 år sedan

För 26 år sedan vaknade mina föräldrar på BB med en liten nyfödd flicka bredvid sig och kände sig, antar jag, makalöst stolta. Jag kan bara hoppas att de fortfarande är lika stolta över mig. Jag är inte riktigt lika liten och söt längre, men jag har andra kvaliteter nu, diska till exempel. Och nu är jag som sagt 26 år.

Vi började fira födelsedagen igår med en galet god middag och ett galet fint halsband. Blommor och choklad blev det också. Dagen började med att jag inte kunde sova utan låg och var orolig för att missa varaloppsstarten. Jo, något fel är det på mig. Kändes som om jag skulle fylla fem, inte ett drygt ett fjärdedels sekel. Nu sitter jag i alla fall i soffan och tittar på skidor och njuter, pojkvän fixar frukost och den gamla räven Oscar från Siljansnäs åker riktigt bra på tv:n.


Efter frukost blir det bakning. Morbror med familj kommer på fika i eftermiddag och jag planerar sockerchock.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Grattis här med din krumelur!!! <3

2011-03-06 @ 12:11:27
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Sofie

Graaaaaattis på födelsedagen!!!

2011-03-06 @ 18:07:22
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0