Var ska man börja?


Jag har så myket att berätta om denna dag, så jag vet inte var jag ska börja förstår ni.

Men vi kan ju börja på ämnet min mamma och se hur långt vi tar oss.
För att göra en lång historia mycket kort (och mina mamma-historier kan vara långa, tro mig) så medförde min mammas nu pågående utlandsvistelse att jag imorse klockan halv fyra fick ta cykeln och cykla in till centralstationen för att hämta en bil.

För att sedan gå vidare på ämnet uppsats så ansåg jag att det var onödigt att gå och lägga sig igen efter den arla utflykten, varför jag satt och skrev uppsats klockan halv fem imorse. Precis innan det var dags för lite hederligt gammalt förvärvsarbete hastade jag iväg uppsatsen. Bara för att efter arbetspassets slut inse att jag skickat fel version. Den skickade versionen var helt klart en av de mindre färdigställda.

Därefter kan vi gå in på ämnet min handledare. En mycket bestämd man som ändå är rätt störtskön. Hans "take it easy Johanna, det är helt lugnt"-svar på mitt panikmail var det bästa som har hänt min inkorg sedan, well, antagningsbeskedet till Kapstadenvistelsen kanske.

Slutligen kan vi ta det här med att vara ledig och inte behöva göra något på en hel kväll. What a happiness. Att man sedan har världens bästa pojkvän som väntar med en GT och kallskuret när man kommer hem, gör att livet ändå är förbaskat bra just nu. Lite trött bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0