Le grande finale


Jag sitter i bussen på väg till Linköping. Rullar precis ut från Norrköping och har således inte så långt kvar, vilket min kissblåsa tackar ödmjukast för. Något den däremot inte gillar lika mycket är alla gupp som just nu är i vägen. Imorgon är det i alla fall dags tillslut för betygsseminariet, det som jag hoppas kommer avsluta min tid vid Linköpings universitet. Jösses så fort tiden har gått. Känslan inför morgondagen är mest panik. Dels för att jag inte riktigt läst alla andras uppsatser supernoga, dels för att jag verkligen (på riktigt den här gången) inte har en aning om hur det kommer gå. Kan bli allt från kungakrona till offentlig hängning på stora torgen från handledaren, tro mig. Men tills dess ska jag njuta av de vackra slätterna, blir det som jag tänkt ska jag ju inte se dem på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0