Be productive (nu med rätt länk - Jonna)


En gång för länge länge sedan... en aningen mer skengravid kompis.

Vad har vi inte hunnit denna dag? Sovmorgon, storstädning, IKEA, minirenovering (med enorm betoning på mini) av köket och matlagning hanns med innan klockan slagit speciellt mycket. Men dagens bästa hände ändå efter allt det där produktiva när kinatanten nummer ett, som enligt min vetskap befann sig just i Kina, stod plötsligt i min hall och sa "hallå". Mitt svar var ett riktigt tvättäkta "amerikansk high school-film-tjejskrik". Så överlycklig. Men jag blev nog ändå mest förvånad över att karln min vetat om att de skulle komma och lyckats hålla tyst. Imponerad!

Denna mycket bra dag och underbara helg avslutades med pizza och kläm på bäbis-mage. Jag är inte too kräsen, jag gillar't.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag gillar att du inte kan Rebeccas bloggadress;)

2011-06-20 @ 13:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0