Spretigt


Kollade igenom de senaste inläggen och inser att det varit väldigt varierande innehåll på inläggen och inte mycket till rödtråd på senaste tiden. Skulle tro att det helt enkelt beror på att jag spenderar större delen av mitt liv på jobbet just nu och väl där spenderar jag en stor del av tiden på att tänka och finurla på livet i stort och smått. så bloggen representerar antagligen, som alltid, min hjärna för tillfället. Rätt fascinerande om man tänker efter.

Efter jobbet har tiden i alla fall spenderats framför How I met your mother med en delikat grekisk paj (recept kommer) och därefter har räkningarna betalts och jag har bråkat lite med Ica-banken. Nu är det tänkt att CV:t ska bli verklighet samtidigt som mr D Washington återigen spelar hjälte i den mycket bra filmen We are marshall på tv:n. (haha stor uppdatering; det var inte alls Washington som var hjälten. Inte alls faktiskt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0