Med tuppen och allt det där


God morgon världen. Pigg som en lärka är jag uppe och ska fortsätta måla köket. Det här med att färg tar tolv timmar på sig att torka kan ju göra en förbannad till tårna så jag ger den tio max och kör en vända innan jobbet så det kan bli en till efter detsamma. Nu har vi bara en hyresrätt och lägger nog ner alldeles för mycket tid och pengar på stället, men usch så roligt det är. Den här gången är det en trälist vid kaklet som ska få en annan färg och jag återkommer mer än gärna med reslutatet, om det blir bra. Härom dagen var det matbord och den sista stolen som fick sig en omgång. Resultatet blev lysande men det blev lite tomt när det blev vitt, så nu fattas det en stor lite färgglad tavla på väggen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va fiffigt ni gjort i era bestickburkar, jag har likadana till mina knivar och gafflar, så mycket snyggare med lite tyg och snöre till!



Och ja, passa på med olivträd, om ni kan, galet billigt och ack så snyggt.

2011-07-20 @ 22:14:59
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0