Booking


Ikväll har vi bokat ett hotell. Äntligen. De senaste dagarna har det varit lugnt på jobbet på eftermiddagarna, vilket har resulterat att jag kan allt om hotel.com. Och eftersom hotels.com hävdar att de kan allt om hotell förstår ni vilken kunskapsbank jag nu besitter. Pojkvän ansåg dock att jag inte kunde prata om något annat och lade, snäll som han är, fram bankkortet soch bokade. San Francisco klart, så nu har vi nånstans att sova första natten och har därför faktiskt en realistisk chans att få tillträde även till själva landet. Att ta sig in i det där landet är ju ett heltidsarbete bara det. Så om lugnet på jobbet håller i sig planerar jag att från nu till augusti sysselsätta mig med att lista ut hur jag hackar FBI - eller vad som nu krävs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0