Världens bästa

Min musiksmak är nog inte den bästa i världen. Jag är i och för sig inte som Mariah och anser att Det Bästa Bandet ågonsin är Arvingarna (jo, stående skämt som bara måste med i sammanhanget) men de är väl inte alltför långt kvar. Här hemma lyssnar jag på det min pojkvän säger åt mig att lyssna på, mer eller mindre. Om jag skulle välja en favoritartist skulle jag säga Beyonce, men hon vinner mest för att hon är så förbaskat snygg. Är det fest kommer jag kräva att få lyssna på allt som kan gå under kategorin "dängor", Lady Gaga, Familjen, Maskinen, Basshunter, Daddy Yankee och company. Främst av allt är jag ombytlig. Men nu har jag i alla fall, efter några dagars avbrott från På minuten i iPoden, korat världens bästa låt. Det är i alla fall så jag tänkt vid varje lyssning nu i flera år. Behöver ingen mer empirisk data än så. Men det var en hård kamp, största utmanaren var Ecuador. Ni vet den gamla dängan av Sash!.

Vinnare är hur som helst den några år gamla rackaren Romeo återvänder ensam presenterat av Kent.
Här så ni kan lyssna!

Kent – Romeo Återvänder Ensam


Kommentarer
Postat av: Mariah

Hehehe, jag kommer få dras med Arvingarna tills den dag jag går i graven. But I like it. Du måste ju hålla med om att Bo Diddley kan vara en av dom bästa partylåtarna ever! :-P

2011-01-21 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0